Ваш код клиента: 771242

Кабинет дилера

Какие материалы вы хотели бы видеть на сайте "Сталекс"?

Подробные инструкции по выбору и монтажу кровельных и фасадных материалов - 27 (10.1%)
Видеоинструкции по монтажу металлочерепицы и профнастила - 41 (15.4%)
Визуализатор кровли (возможность подобрать цвет и профиль металлочерепицы под ваш дом) - 50 (18.7%)
Сервис расчета кровельных материалов для крыши по заданным размерам - 105 (39.3%)
Проекты объектов, быстровозводимых зданий спроектированных компанией - 25 (9.4%)
Всего голосов - 267
Это голосование закончилось : Сентябрь 3, 2016

ПРОДАЄМО метри - ДАРУЄМО кілометри - правила

20140928 promo 1 1

zagruzit

ПРАВИЛА ПРОВЕДЕННЯ ПРОГРАМИ ЛОЯЛЬНОСТІ ДЛЯ ПРИВАТНИХ ОСІБ
«ПРОДАЄМО МЕТРИ – ДАРУЄМО КІЛОМЕТРИ»
1.10.2014 - 31.12.2015

Шановний Покупець!

Ми вдячні Вам за покупку у ГК «СТАЛЕКС» і тому створили для Вас Програму Лояльності «ПРОДАЄМО МЕТРИ – ДАРУЄМО КІЛОМЕТРИ»
Відтепер кожен Покупець товару (Учасник Програми) мережі ТОВ «СТАЛЕКС ПРОФІ» може отримати переваги покупки. Будь-ласка, ознайомтесь із діючими Правилами проведення Програми лояльності для Приватних осіб «ПРОДАЄМО МЕТРИ – ДАРУЄМО КІЛОМЕТРИ»
Заповнюючи Анкету Учасника даної Програми лояльності та здійснюючи будь-які дії, Ви підтверджуєте Вашу згоду з Правилами участі у Програмі лояльності для Приватних осіб «ПРОДАЄМО МЕТРИ – ДАРУЄМО КІЛОМЕТРИ».
Організатор/Виконавець повідомляє, що дана Програма лояльності проводиться у відповідності до Правил, що описані нижче.

1. ОПИС ПРОГРАМИ ЛОЯЛЬНОСТІ
В період проведення Програми лояльності для Приватних осіб з 1.10.2014 – 31.12.2015 року будь-яка фізична особа яка придбала повністю укомплектований дах у представників або дилерів ТОВ «СТАЛЕКС ПРОФІ» (надалі – «Компанія»), визначену п.7.1. Правил Програми лояльності, має можливість взяти участь в Програмі лояльності «ПРОДАЄМО МЕТРИ – ДАРУЄМО КІЛОМЕТРИ» (далі – «Програма лояльності»), заповнивши Анкету учасника Програми лояльності, та отримати Приз*.
*під Призом розуміється придбання Учасником із переліку Призового фонду товару за 1,20 грн. (одну гривню 20 коп.) із урахуванням ПДВ.

2. ВИЗНАЧЕННЯ ТЕРМІНІВ ПРОГРАМИ ЛОЯЛЬНОСТІ
«Організатор/Виконавець» - ТОВ «СТАЛЕКС ПРОФІ», яке володіє винятковими правами управління; реалізації та розвитку Програми лояльності, а також його структурні підрозділи та уповноважені особи.

«Анкета Учасника» - реєстраційна картка, яка видається Організатором/Виконавцем Покупцю (Учаснику Програми лояльності), при заповненні та підписанні якої, останній дає свою згоду на участь у Програмі лояльності та безпосередньо на підставі якої бере участь у розіграші товарів Призового фонду.

«Приз» - означає будь-який товар із Переліку Призового фонду, визначений п.5.1. даних Правил Програми лояльності, що може бути придбаний Учасником Програми лояльності за 1.20 грн. (одну гривню 20 коп.) із врахуванням ПДВ, за умови дотримання Правил Програми лояльності.

«Учасник Програми лояльності» - будь-яка фізична особа – громадянин України, якій на момент проведення Програми лояльності виповнилось 18 (вісімнадцять) років, яка ретельно виконала усі дії, необхідні для участі в Програмі лояльності та яка виявила бажання придбати необхідну їй продукцію у Організатора/ Виконавця.
Не можуть бути Учасниками Програми діяльності:
а) працівники та представники Організатора/Виконавця;
б) чоловік або дружина осіб, визначених у п. а., п. 2 Правил Програми лояльності, а також найближчі родичі (дитина, брат, сестра, батько, мати, дід, баба);
в) особи, яким на початок дії Програми лояльності ще не виповнилось 18 років.

3. МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ ПРОГРАМИ ЛОЯЛЬНОСТІ
м. Київ, вул. Віскозна, 3
м. Київ, вул.. Віскозна, 17
м. Київ, вул. Радищева, 3
м. Київ, вул. Електриків, 26
Дніпропетровськ, пр-т Героїв, 17а
Дніпропетровськ, вул. Б. Трофимових, 38д
Кременчук, вул. Воровського, 34
Одеса, Ленінградське шосе, 2
Харків, пр-т Московський, 199 Д-5
Черкаси, вул. Кірова, 55
Бориспіль, вул. Київський шлях, 10
Бровари, вул. Київська, 4
Біла Церква, вул. Льва Толстого 36, корпус 3
Боярка, вул. Молодіжна, 26а
Вишневе, вул. Київська, 27/2
Вишгород, вул. Шолуденко, 11
Глеваха, вул. Окружня, 55
Жуляни, ст. Жуляни-1, Кам'яний ринок
Ірпінь, вул. Центральна, 57
Макарів, вул. Дорожня, 11
Обухів, вул. Калініна, 57
Щасливе, вул. Перспективна, 7
Ходосівка, Новообухівське шосе, 1

4. ОРГАНІЗАТОР/ВИКОНАВЕЦЬ ПРОГРАМИ ЛОЯЛЬНОСТІ
ТОВ «СТАЛЕКС ПРОФІ»
Юридична адреса : 03124, Україна, м. Київ, вул. Радищева, 3
Поштова адреса: 02160, Україна, м. Київ, а/с №35
ІПН 383167226583
Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ № 200067057

5. ПРИЗОВИЙ ФОНД ПРОГРАМИ ЛОЯЛЬНОСТІ
5.1. На умовах, визначених даними Правилами Програми лояльності, Учасник має право на отримання наступних Призів:

Кількість м² замовленого даху Об'єм палива, л
150 м² - 200 м² 20 л
200 м² - 250 м² 30 л
250 м² - 300 м² 40 л
300 м² - 350 м² 50 л
350 м² - 400 м² 60 л
400 м² - 450 м² 70 л

5.2. Зображення Призів у будь-яких рекламно-інформаційних матеріалах може відрізнятися від зовнішнього вигляду оригіналів Призів. Проте будь-яка зміна зображення будь-якого Товару із Призового фонду не означає зміну його найменування.

5.3. Вручення гарантованих призів учасникам Програми, що належним чином та в повному обсязі виконали усі умови даних Правил буде відбуватися протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту регістрації оригіналу анкети представником ТОВ «СТАЛЕКС ПРОФІ», але не пізніше «31 січня» 2016 року включно.

6. УЧАСНИК ПРОГРАМИ ЛОЯЛЬНОСТІ
6.1. Стати учасником Програми лояльності може будь-яка фізична особа, якій на момент проведення Програми лояльності виповнилось 18 років, яка придбала відповідну продукцію, передбачену п. 7.1 даних Правил Програми лояльності та яка заповнила Анкету Учасника Програми лояльності.
6.2. Своєю участю в Програмі лояльності Учасник з власної волі та добровільно надає повну та беззастережну згоду на використання будь-якої інформації Організатором/Виконавцем (виключно у рамках дії Програми лояльності), пов'язаної із маркетинговою та/або будь-якою іншою метою, методами, що не суперечать чинному законодавству України (у т.ч. шляхом передачі третім особам), зокрема, на безкоштовне використання його імені, прізвища, зображення (фотографії), інтерв'ю або інших матеріалів про нього з рекламною метою, у т.ч. право публікації його фотографії у ЗМІ, будь-яких друкованих, аудіо- та відеоматеріалах; інтерв'ю зі ЗМІ, без обмеження по території і терміну такого використання, і таке використання не компенсується (не оплачується) Організатором/Виконавцем або третіми особами. Надання такої згоди розглядається у розумінні ст. ст. 296; 307; 308 Цивільного кодексу України.
6.3. Підписанням Анкети Учасника, останній надає ТОВ «СТАЛЕКС ПРОФІ» право збирати, реєструвати, накопичувати, обробляти, зберігати, адаптувати, змінювати, знищувати, поновлювати, поширювати, використовувати персональні дані, внесені Учасником до Анкети, у рамках дії Закону України «Про захист персональних даних» та з метою реалізації Програми лояльності.

7. УМОВИ УЧАСТІ В ПРОГРАМІ ЛОЯЛЬНОСТІ
7.1. В період дії Програми лояльності, кожен Учасник має право придбати повністю укомплектований дах, за цінами згідно роздрібного прайсу , затвердженого Організатором/Виконавцем.
В рахунку обов'язково повинні бути наступні товари:
- металочерепиця VALENCIA™ (Валенсія) або AFINA™ (Афіні) або MAXIMA™ (Максима);
- добірні елементи (коньки, єндови, та інші планки);
- метисна продукція (само нарізи, заклепки).
7.2. В період дії Програми лояльності, Учаснику-покупцю продукції ТОВ «СТАЛЕКС ПРОФІ» пропонується заповнити Анкету Учасника з метою подальшої реєстрації такого Покупця як Учасника Програми лояльності.

zagruzit

7.3. Правила заповнення та подачі анкет:
1) В анкеті потрібно заповнити всі поля
2) Копію анкети, копію проекту даху та копію рахунку відправити на електронну адресу Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра., або по факсу +38 (044) 503 77 88 не пізніше ніж через 5 днів з дати заповнення анкети, а оригінал анкети, копію проекту даху та копію рахунку відправити за адресою: 02160, м. Київ, а/с 35, з позначкою «Акція» не пізніше ніж 31.12.2015 року.
3) На протязі 5 днів з дати відправлення копії анкети Ви отримаєте підтвердження реєстрації у Програмі лояльності на електронну адресу. Якщо в цей термін Ви не отримали підтвердження, звертайтеся за телефоном +38 (044) 503 77 88.
7.4. Кожен Учасник може бути зареєстрований тільки один раз, відповідно і заповнення Анкети Учасником відбувається одноразово в момент придбання продукції в Організатора/Виконавця.
7.5. При заповненні Анкети, кожен Учасник зобов'язується вказувати тільки достовірні дані. Надання невірних даних може стати причиною відмови у подальшій участі такому Учаснику у Програмі лояльності та/або отриманні Призів відповідно до умов Правил Програми лояльності.
7.6. Організатор/Виконавець повідомляє, що невиконання/неналежне виконання Учасниками визначених цими Правилами Програми лояльності умов, а також невиконання, передбачених даними Правилами Програми лояльності дій, позбавляє відповідного Учасника права на отримання Призу. При цьому, такий Учасник вважається таким, який відмовився від отримання Призу, та не має права на отримання від Організатора/Виконавця Програми лояльності будь-якої компенсації.
7.7. Визначення Учасника-переможця Програми лояльності, який має виключне право на отримання Призу, передбаченого п.5.1. Правил Програми лояльності, проводиться комп'ютерною системою за допомогою випадкової комп'ютерної (електронної) вибірки серед усіх зареєстрованих Учасників Програми лояльності протягом усього періоду дії Програми лояльності. Визначення такого Учасника-переможця Програми лояльності відбувається у визначений Організатором/Виконавцем день та місці по закінченню відповідного періоду дії Програми лояльності.
7.8. Достовірність випадкової комп'ютерної (електронної) вибірки підтверджується розробником такої комп'ютерної програми.
7.9. Кожен із Учасників Програми лояльності має право на отримання лише одного Призу із переліку Призового фонду.
7.10. Сповіщення Учасника Програми лояльності Організатором/Виконавцем про право на отримання відповідного Призу буде здійснюватись шляхом надсилання повідомлення на електронну поштову скриньку або письмового повідомлення на адресу, зазначену Учасником в Анкеті.
7.11. Видача Призів проводиться Організатором/Виконавцем протягом 30 днів з моменту остаточного визначення Учасника-переможця Програми лояльності.
7.12. Для отримання відповідного Призу, Учасник-переможець повинен прибути особисто у вказане Організатором/Виконавцем у повідомленні місце та час та мати при собі:
а) паспорт та оригінал довідки про присвоєння податковим органом податкового номеру;
б) надати Організатору/Виконавцю копії 1-ї; 2-ї та 11-ї сторінок паспорту громадянина України та довідки про присвоєння податковим органом податкового номеру.
Копії документів, що надані Учасником Програми лояльності в цілях отримання Призу не підлягають поверненню. Учасник Програми лояльності несе повну відповідальність за достовірність даних, зазначених у наданих ним копіях, та вважається поінформованим про усі можливі наслідки надання недостовірних даних, включаючи відмову у праві на отримання Призу.
Відмова від надання зазначених в даному пункті Правил Програми лояльності документів, або надання їх пізніше вказаного у цьому пункті терміну, позбавляє Учасника-переможця права на отримання Призу. Організатор/Виконавець повідомляє, що проїзд, проживання та інші витрати, сплачуються Учасником Програми лояльності за власний рахунок.
У випадку, якщо Учасник Програми лояльності, що одержав право на отримання Призу, за певних причин, не залежних від Організатора/Виконавця, не отримає Призу в порядку, передбаченому параграфом 7 Правил Програми лояльності, він вважається таким, що втратив право на отримання Призу і не має права на отримання від Організатора/Виконавця будь-якої компенсації. В такому випадку Організатор/Виконавець має право використати Приз на власний розсуд.
7.13. Продукція Призового фонду після отримання її Учасником-переможцем, обміну та поверненню не підлягає.
7.14. Організатор/Виконавець не несе відповідальності за подальше використання Призів Учасниками Програми лояльності після їх одержання.
7.15. Оподаткування вартості Призів провадиться у відповідності до положень Податкового кодексу України.
7.16. Будь-які скарги від Учасників Програми лояльності приймаються до розгляду Організатором/Виконавцем не пізніше 10 (десяти) робочих днів з моменту отримання Учасниками відповідних Призів.
7.17. Учасник Програми лояльності має право припинити свою участь у Програмі лояльності у будь-який час, надіславши на поштову адресу Організатора письмове повідомлення щодо припинення своєї участі. Після того, як Організатор отримав таке повідомлення, членство такого Учасника в Програмі лояльності припиняється.

8. ДОДАТКОВІ УМОВИ
8.1. Інформування щодо Правил та умов Програми лояльності, а також про порядок отримання Призів здійснюється шляхом розміщення Правил Програми на веб-сайті www.stalex.ua
8.2. У випадку, якщо Учасник Програми лояльності, який визначений таким, що має право на отримання Призу, з будь-яких причин, що не залежать від Організатора/Виконавця Програми лояльності (в т.ч. якщо номер телефону, адреса проживання або інша інформація про Учасника була змінена або була вказана невірно та/або нерозбірливо) не має можливості отримати Приз, такий Учасник не має права на отримання жодних додаткових Призів, компенсацій або інших виплат від Організатора/Виконавця Програми лояльності.
8.3. Організатор/Виконавець не несе відповідальності за роботу Інтернет-провайдерів, будь-які помилки Інтернету, внаслідок яких повідомлення Учаснику Програми лояльності надійшли із запізненням, їх було загублено чи пошкоджено, Учасників не повідомлено та/або несвоєчасно повідомлено про те, що вони були визначені як такі, що отримають Призи.
8.4. У випадку виникнення ситуацій, що допускають неоднозначне тлумачення даних Правил Програми лояльності, і/або питань, не врегульованих даними Правилами Програми лояльності і, остаточне рішення приймається Організатором/Виконавцем відповідно до вимог чинного законодавства України. При цьому рішення Організатора/Виконавця є остаточним і не підлягає оскарженню.
8.5. Усі результати Програми лояльності остаточні та оскарженню не підлягають.
8.6. Організатор/Виконавець не несе відповідальності за невиконання зобов'язань, зазначених в даних Правилах Програми лояльності, в тому числі стосовно Призів, передбачених даними Правилами Програми лояльності, у разі, коли Учасник, що здобув право на отримання такого Призу, не звернувся за отриманням такого Призу, а також у разі відсутності такого Учасника за місцем постійного проживання/місця знаходження.
8.7. Учасники, які здобули право на отримання Призів, не можуть передавати своє право отримати відповідний Приз третім особам.
8.8. Організатор/Виконавець на свій розсуд має право вносити будь-які зміни у діючі Правила проведення Програми лояльності у будь-який час протягом усього Періоду проведення Програми лояльності. Такі зміни та доповнення набувають чинності з моменту опублікування їх на веб-сайті www.stalex.ua
8.9. Мережа «СТАЛЕКС» - усі структурні підрозділи ТОВ «ТД СТАЛЕКС», які діють під торговою маркою «СТАЛЕКС» та проводять реєстрацію Учасників Програми лояльності.
8.10. За деталями Програми Лояльності звертайтеся до найближчого представництва компанії в Вашому місті, або надсилайте листи на електронну адресу: Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

Внимание! На сайте работает система коррекции ошибок. Если Вы заметили ошибку в слове (предложении), выделите его и нажмите CTRL+ENTER

Сообщение об ошибке в тексте
Ошибка(*)
Неверный Ввод
Как правильно?
Неверный Ввод
Оставьте это поле пустым