Семінар з навчання та розвитку менеджерів «Сталекс»
- Деталі
- Опубліковано: Середа, 27 січня 2016, 11:27
14 березня 2015 група компаній «Сталекс» провела щоквартальний збір менеджерів, який відбувся в готелі «Братислава» в Києві. Збори були присвячені навчанню співробітників компанії, підвищенню їх професіоналізму і якості обслуговування клієнтів.
Перша частина даної зустрічі включала обговорення стратегії розвитку, метою якої є виведення «Сталекс» на новий рівень:
- в управлінні
- в обслуговуванні клієнтів
- професіоналізму персоналу
Перед співробітниками виступали топ-менеджери, говорили про поточний стан справ і про перспективи розвитку компанії, зробивши акцент, що успіх підприємства безпосередньо залежить від ефективності роботи кожного з його співробітників.
У другій частині для менеджерів ГК «Сталекс» було організовано навчання програмою CRM. Співробітники могли ознайомитися з перевагами роботи даної програми і задати питання.
Збори стало ще одним кроком до побудови сильної корпоративної структури компанії, де кожен співробітник цінний і важливий і розуміє свою відповідальність за якість обслуговування клієнтів.