7-й з'їзд менеджерів компанії "Сталекс"
- Деталі
- Опубліковано: П'ятниця, 28 жовтня 2016, 10:52
22 жовтня 2016 року в заміському комплексі «Княжий двір» відбувся 7-й щоквартальний з'їзд менеджерів компанії «Сталекс».
За традицією, першим взяв слово Президент компанії А. В. Кіктенко. У своїй вступній промові він відзначив прогрес компанії за останні три місяці, розширення виробництва і нові рекорди, а також висловив упевненість, що завдяки злагодженій роботі команди професіоналів компанія «Сталекс» продовжить свій розвиток і зміцнить лідерські позиції на ринку.
Особливий акцент Олександром Кіктенко був зроблений на побудові системи якісних продажів. Для побудови сильного бренду «Сталекс» необхідно покращувати якість на кожному етапі продажу. Такий підхід до продажів дозволить Компанії «Сталекс» стати ще краще.
Віце-президент з операційних питань В. А. Гітько підвів підсумки роботи всіх інфраструктурних підрозділів в трьох кварталах 2016 року і окреслив плани і завдання до кінця року.
Віце-президент з комерційних питань Е. Е. Козлов розповів про результати, досягнуті групою компаній «Сталекс» за три квартали 2016 року в порівнянні з минулим роком, а також розповів про плани на четвертий квартал 2016 року і основи стратегії 2017 року.
Крім того, Е. Е. Козлов провів презентацію стратегії розвитку дистриб'юторської мережі Києва і області.
Директор департаменту об'єктних продажів С. Н. Коваленко виступив з презентацією, присвяченій новій концепції системи CRM в компанії «Сталекс», в якій розкрив нові підходи до ефективного продажу.
Також С. Н. Коваленко провів вебінар, в якому розкрив практичні аспекти моделі CRM і поділився своїм досвідом реалізації таких проектів.
Крім цього, С. Н. Коваленко провів тренінг «Налагодження комунікацій з клієнтами», під час якого окреслив основні принципи правильного діалогу з клієнтами.
Бренд-менеджер Компанії «Сталекс» В. І. Мельник розповів про цілі та завдання свого підрозділу в Компанії, а також представив асортимент нових продуктів групи компаній. Володимиром був представлений аналіз продажів основних комплектуючих напрямків, а також комплекс заходів щодо подальшого розвитку продажів і бренду Компанії.
Дмитро Горобець, регіональний менеджер з продажу металургійної компанії SSAB, провів навчальний семінар та презентацію виробленого концерном асортименту сталі з полімерним покриттям.
У фінальній частині топ-менеджери Компанії обговорили з учасниками з'їзду питання, пов'язані зі змінами та нововведеннями в роботі компанії, які дозволять обслуговувати клієнтів компанії на ще більш високому рівні.
Після цього були підведені підсумки з'їзду, окреслено мету і орієнтири, які дозволять «Сталекс» стати ще краще. Традиційно були відзначені найбільш результативні співробітники Компанії.
Сталекс: Ми працюємо над собою, щоб стати ще краще в 2017 році!