fbpx

Ваш код клієнта: 965880

Кабинет дилера

Які матеріали ви хотіли б бачити на сайті "Сталекс"?

Докладні інструкції з вибору та монтажу покрівельних і фасадних матеріалів - 27 (10.1%)
Відеоінструкції з монтажу металочерепиці та профнастилу - 41 (15.4%)
Візуалізатор покрівлі (можливість підібрати колір та профіль металочерепиці під ваш будинок). - 50 (18.7%)
Сервіс розрахунку покрівельних матеріалів для даху за заданими розмірами. - 105 (39.3%)
Проекти об’єктів, швидкозведених будівель, спроектованих компанією. - 25 (9.4%)
Всього голосів - 267
The voting for this poll has ended on: вересня 3, 2016

«Сталекс»: навчаємо і супроводжуємо наших партнерів

Компанія «Сталекс» в рамках розвитку та підтримки продажів проводить цикл навчальних семінарів для менеджерів наших партнерів.

Протягом квітня в готельному комплексі «Княжий Двір» представниками «Сталекс» проводяться семінари для співробітників відділу продажів національної мережі гіпермаркетів «Епіцентр» і «Нова лінія». Закріплення отриманої інформації учасники семінару пройдуть під час додатково організованою екскурсії на виробництво «Сталекс».

Під час відкриття семінару Президент ГК «Сталекс» Олександр Киктенко, вітаючи учасників, акцентував увагу на тому, що нові професійні знання не тільки розширять кругозір менеджерів, але сприятимуть і збільшенню продажів, тим самим покращуючи особисту їх фінансову стабільність, а так само прибутковість і фінансову стабільність їх компаній.

1

В ході семінару були розглянуті два тематичні напрямки: «Готові рішення для будівництва з застосуванням продукції Сталекс» і «Техніка ефективних продажів».

Спікером першої частини семінару став директор з маркетингу «Сталекс» Володимир Мельник. Він ознайомив учасників з технологією виробництва, ціноутворенням і умовами поставок. Основний акцент був зроблений на особливості та переваги застосування виробів з профільованої сталі, а також були представлені вигоди для кінцевого покупця при придбанні комплексу матеріалів від «Сталекс» для зведення огорожі, облицювання фасаду та покриття даху.

2 1

3

Спікером другої частині, присвяченій навчанням технології продажів, став директор з розвитку Сергій Коваленко. Він презентував етапи продажів клієнту, детально зупинився на виявленні потреб споживача. Значну увагу Сергій приділив особливостям заперечень, які існують у покупців, і роботі з ними.

4