6-й з'їзд менеджерів компанії «Сталекс»
- Деталі
- Опубліковано: Понеділок, 18 липня 2016, 13:44
16 липня 2016 р. в заміському комплексі «Княжий двір» відбувся 6-й щоквартальний з’їзд менеджерів компанії «Сталекс».
Відкриваючи роботу вже традиційного форуму професіоналів, О.В. Кіктенко – Президент компанії – привітав учасників та висловив упевненість у тому, що високий особистісний потенціал співробітників сприятиме подальшому ефективному розвитку компанії, забезпечить провідне місце «Сталекс» на вітчизняному ринку продажу виробів з металу.
Про основні задачі операційних підрозділів у 2016 р. розповів Віце-президент з операційних питань В.О. Гітько.
Технічний директор І.Б. Овечкін презентував нову продукцию, яку Компаніє планує до випуску у найближчий час.
У виступі Віце-президента з комерційних питань Є.Є. Козлова було представлено аналіз результатів роботи компанії «Сталекс» за 2 кв. 2016 к.г. та визначено подальші цілі Компанії.
Директор департаменту об’єктних продажів і комплектації С.М. Коваленко розповів про стратегію розвитку департаменту акцентуючи увагу на продаж продуктів, ексклюзівно представлених на ринку компанією «Сталекс» (водосточні системи «Bilka» та «Scala»).
У ході майстер-класу бренд-менеджера Р. Ляшко менеджери власноруч зібрали окремі фрагменти водостічних систем, переконатися в тому, що таке конструювання не лише захоплює, як дитяча гра, а також підтверджує якість пропонованої продукції.
Особливу увагу було приділено стратегії розвитку продаж у м. Києві та області. Про це йшлося у виступі Д.О. Демченка, директора департаменту роботи з роздрібними мережами.
Після перерви учасники з’їзду в груповій роботі під керівництвом топ-менеджерів вдосконалювали прийоми й навички роботи із запереченнями, що виникають у процесі продажу продукції компанії. Менеджери на практиці відпрацювали нові підходи до переговорів.
Відкритий характер дискусії, вільне висловлення власної думки, заохочення до найсміливіших пропозицій, моделювання, здавалося б, «безвихідних» ситуацій та колективне знаходження ефективних шляхів виходу з них забезпечили не лише позитивні емоції менеджерів від спілкування, але й сприяли виявленню інтуїції, розвитку лідерських якостей, розширенню професійних горизонтів, що у сукупності сприяє зростанню конкурентоспроможності компанії «Сталекс».
Завершився з’їзд нарогодженням співробітників які досягли значних успіхів у другому кварталі 2016 р.