fbpx

Ваш код клієнта: 412705

Кабинет дилера

Які матеріали ви хотіли б бачити на сайті "Сталекс"?

Докладні інструкції з вибору та монтажу покрівельних і фасадних матеріалів - 27 (10.1%)
Відеоінструкції з монтажу металочерепиці та профнастилу - 41 (15.4%)
Візуалізатор покрівлі (можливість підібрати колір та профіль металочерепиці під ваш будинок). - 50 (18.7%)
Сервіс розрахунку покрівельних матеріалів для даху за заданими розмірами. - 105 (39.3%)
Проекти об’єктів, швидкозведених будівель, спроектованих компанією. - 25 (9.4%)
Всього голосів - 267
The voting for this poll has ended on: вересня 3, 2016

6-й з'їзд менеджерів компанії «Сталекс»

16 липня 2016 р. в заміському комплексі «Княжий двір» відбувся 6-й щоквартальний з’їзд менеджерів компанії «Сталекс».

 MG 6842
Відкриваючи роботу вже традиційного форуму професіоналів, О.В. Кіктенко – Президент компанії – привітав учасників та висловив упевненість у тому, що високий особистісний потенціал співробітників сприятиме подальшому ефективному розвитку компанії, забезпечить провідне місце «Сталекс» на вітчизняному ринку продажу виробів з металу.

 MG 6490
Про основні задачі операційних підрозділів у 2016 р. розповів Віце-президент з операційних питань В.О. Гітько.

 MG 6526

 MG 6563

Технічний директор І.Б. Овечкін презентував нову продукцию, яку Компаніє планує до випуску у найближчий час.

 Pano1

 Pano2
У виступі Віце-президента з комерційних питань Є.Є. Козлова було представлено аналіз результатів роботи компанії «Сталекс» за 2 кв. 2016 к.г. та визначено подальші цілі Компанії.

 MG 6589
Директор департаменту об’єктних продажів і комплектації С.М. Коваленко розповів про стратегію розвитку департаменту акцентуючи увагу на продаж продуктів, ексклюзівно представлених на ринку компанією «Сталекс» (водосточні системи «Bilka» та «Scala»).

 MG 6642
У ході майстер-класу бренд-менеджера Р. Ляшко менеджери власноруч зібрали окремі фрагменти водостічних систем, переконатися в тому, що таке конструювання не лише захоплює, як дитяча гра, а також підтверджує якість пропонованої продукції.

 MG 6904
Особливу увагу було приділено стратегії розвитку продаж у м. Києві та області. Про це йшлося у виступі Д.О. Демченка, директора департаменту роботи з роздрібними мережами.

 MG 6809
Після перерви учасники з’їзду в груповій роботі під керівництвом топ-менеджерів вдосконалювали прийоми й навички роботи із запереченнями, що виникають у процесі продажу продукції компанії. Менеджери на практиці відпрацювали нові підходи до переговорів.

 MG 6977

 MG 7011

 MG 7021

 MG 7043
Відкритий характер дискусії, вільне висловлення власної думки, заохочення до найсміливіших пропозицій, моделювання, здавалося б, «безвихідних» ситуацій та колективне знаходження ефективних шляхів виходу з них забезпечили не лише позитивні емоції менеджерів від спілкування, але й сприяли виявленню інтуїції, розвитку лідерських якостей, розширенню професійних горизонтів, що у сукупності сприяє зростанню конкурентоспроможності компанії «Сталекс». Завершився з’їзд нарогодженням співробітників які досягли значних успіхів у другому кварталі 2016 р.

 

 MG 7054

 MG 7078

 MG 7062

 MG 7065

 MG 7070

 MG 7077

 MG 7085

 MG 7088