9-й з'їзд менеджерів Компанії «Сталекс»
- Деталі
- Опубліковано: Понеділок, 22 травня 2017, 21:40
20 травня 2017 року Компанія «Сталекс» успішно провела черговий щоквартальний з'їзд менеджерів, який за доброю традицією відбувся в заміському комплексі «Княжий двір».
Відкриваючи з'їзд, Президент Компанії Олександр Киктенко озвучив головну тему З'їзду: «Внутрішній клієнт як основа корпоративної культури Компанії «Сталекс». У своєму виступі він назвав основні дії, які дозволять вивести клієнтський сервіс в Компанії на ще більш високий рівень, а також забезпечать досягнення поставлених цілей.
Він зазначив, що Компанія знаходиться на шляху «від кількості до якості», постійно вдосконалюється, готова і далі працювати для того, щоб стати ще краще.
Перша частина з'їзду була присвячена підсумкам 1 кв. 2017 р. основним стратегічним ініціативам, операційних питань, про які розповіли топ-менеджери Компанії.
Віце-президент з операційних питань Володимир Гітько розповів про основні результати, яких досягли інфраструктурні підрозділи в першому кварталі, а також заплановані зміни в другому кварталі.
Віце-президент з комерційних питань Євген Козлов в своєму виступі зробив аналіз результатів комерційної діяльності за перший квартал і поставив пріоритетні завдання другого кварталу.
Директор з персоналу по ходу презентації акцентувала увагу на важливості корпоративної культури для досягнення високих результатів.
Директор з логістики спільно з керівником відділу постачання презентували впровадження логістичної системи «Just in time».
Директор департаменту маркетингу і директор з розвитку розповіли про новинки маркетингової підтримки, про результати участі у виставці і доопрацювання в CRM. Їм вдалося підбадьорити присутніх, що сприяло подальшій енергійній, зацікавленій та ефективній роботі в групах над створенням кейса «Що необхідно поліпшити для більш якісного задоволення клієнтів?»
Процес роботи над кейсом всередині груп супроводжувався емоційним обговоренням: учасники сперечалися, висували різні ідеї щодо поліпшення якості обслуговування клієнтів, пропонували досить цікаві ініціативи і схеми, відкидали «фантазійні» проекти, підтримували розумні і реальні пропозиції. В результаті воркшопу був розроблений перелік вимог, дотримання яких дозволить підвищити якість роботи з замовником.
Для наших менеджерів-адміністраторів був організований семінар з метою вдосконалення знань та навичок роботи в нашій обліково-аналітичній системі.
Традиційно все завершилось нагородженням кращих співробітників за підсумком кварталу.
У прекрасний суботній весняний день команда Компанії «Сталекс» відмінно попрацювала, позитивно поспілкувалася і продуктивно провела час!