fbpx

Ваш код клієнта: 427858

Кабинет дилера

Які матеріали ви хотіли б бачити на сайті "Сталекс"?

Докладні інструкції з вибору та монтажу покрівельних і фасадних матеріалів - 27 (10.1%)
Відеоінструкції з монтажу металочерепиці та профнастилу - 41 (15.4%)
Візуалізатор покрівлі (можливість підібрати колір та профіль металочерепиці під ваш будинок). - 50 (18.7%)
Сервіс розрахунку покрівельних матеріалів для даху за заданими розмірами. - 105 (39.3%)
Проекти об’єктів, швидкозведених будівель, спроектованих компанією. - 25 (9.4%)
Всього голосів - 267
The voting for this poll has ended on: вересня 3, 2016

9-й з'їзд менеджерів Компанії «Сталекс»

20 травня 2017 року Компанія «Сталекс» успішно провела черговий щоквартальний з'їзд менеджерів, який за доброю традицією відбувся в заміському комплексі «Княжий двір».

1

Відкриваючи з'їзд, Президент Компанії Олександр Киктенко озвучив головну тему З'їзду: «Внутрішній клієнт як основа корпоративної культури Компанії «Сталекс». У своєму виступі він назвав основні дії, які дозволять вивести клієнтський сервіс в Компанії на ще більш високий рівень, а також забезпечать досягнення поставлених цілей.
Він зазначив, що Компанія знаходиться на шляху «від кількості до якості», постійно вдосконалюється, готова і далі працювати для того, щоб стати ще краще.
Перша частина з'їзду була присвячена підсумкам 1 кв. 2017 р. основним стратегічним ініціативам, операційних питань, про які розповіли топ-менеджери Компанії.

1

Віце-президент з операційних питань Володимир Гітько розповів про основні результати, яких досягли інфраструктурні підрозділи в першому кварталі, а також заплановані зміни в другому кварталі.

1

Віце-президент з комерційних питань Євген Козлов в своєму виступі зробив аналіз результатів комерційної діяльності за перший квартал і поставив пріоритетні завдання другого кварталу.

1

1

Директор з персоналу по ходу презентації акцентувала увагу на важливості корпоративної культури для досягнення високих результатів.

1

1

Директор з логістики спільно з керівником відділу постачання презентували впровадження логістичної системи «Just in time».

1

1

Директор департаменту маркетингу і директор з розвитку розповіли про новинки маркетингової підтримки, про результати участі у виставці і доопрацювання в CRM. Їм вдалося підбадьорити присутніх, що сприяло подальшій енергійній, зацікавленій та ефективній роботі в групах над створенням кейса «Що необхідно поліпшити для більш якісного задоволення клієнтів?»

1

1

1

Процес роботи над кейсом всередині груп супроводжувався емоційним обговоренням: учасники сперечалися, висували різні ідеї щодо поліпшення якості обслуговування клієнтів, пропонували досить цікаві ініціативи і схеми, відкидали «фантазійні» проекти, підтримували розумні і реальні пропозиції. В результаті воркшопу був розроблений перелік вимог, дотримання яких дозволить підвищити якість роботи з замовником.

1

1

1

1

Для наших менеджерів-адміністраторів був організований семінар з метою вдосконалення знань та навичок роботи в нашій обліково-аналітичній системі.
Традиційно все завершилось нагородженням кращих співробітників за підсумком кварталу.

1

1

1

1

У прекрасний суботній весняний день команда Компанії «Сталекс» відмінно попрацювала, позитивно поспілкувалася і продуктивно провела час!

1